21 Ocak 2011 Cuma

Spor Toto 21-24 Ocak Tahminlerim

Geçen hafta para kazanamadık toto da. Şurada göreceğiniz üzere 10 maçta kaldım. Aslında aynı linkte alt kısımlarda yaptıgım acıklamalar cuk oturdu. liverpoolu yıkılır demiştim yıkıldı, Udinese yenilmez demiştim yenilmedi, Sevilla kazanamaz demiştim kazanamadı.

Ama gelin görün ki, Schalke kendi sahasında hamburgu yenemedi. Raul bitmiş. B. Münih kötü gidişatı bu maçla sona erdidir demiştik wolfsburgu yenemedi. Ne olursa olsun Manu'dur dedim manu'ya güvendim maç beraber bitti. Yani okyanusu geçip bir kaşık suda boğulmak gibi bir şey oldu. Canımız saolsun.

Şimdi gelelim bu haftaki tahminlerime;


Bu hafta Spor Toto süper ligin 2. yarısı başlıyor. O yuzden 9 karşılaşma tabi ki süper ligden. 6 adet maç ise Avrupa'dan.

Öncelikle sürpriz kovalıyorsak eğer benim bu hafta ki sürprizlerim şu şekilde:
  Udinese'ye İtalya'daki 2. takımıma yine güveniyorum. Sahalarından kolay kolay Inter'i çıkarmayacaklardır. Tabi ki Inter'in galibiyeti sürpriz değil ama beraberlik bekliyorum.
  Sampdoria ise yine tıpkı Udinese gibi Juventus'a kolay teslim olmayacaklardır. Evlerinde Roma'yı yendiler, Milan ile berabere kaldılar vs vs. Ayrıca bir istatistik daha var ki 2 takımın aralarında ki son 7 maçın 6 sı berabere bitmiş. Son maç 3-3. O sebepten kuponumda hem Inter'e hem Juventus'a gözü kapalı oynamadım. Bu maçların berabere bitmeleri tüm dünya için sürpriz sayılabilir ama benim için normal sonuç olacaktır.
  Aynı zaman da Rıza Çalımbay ile biraz da olsa yükselişe geçen Sivasspor'un Galatasaraydan puan alması da benim için sürpriz sayılmayacak skorlardan olacaktır.

Hepinize bol şans.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Yorumlar