15 Ocak 2011 Cumartesi

Spor Toto 14-17 Ocak Tahminlerim

Geçtiğimiz hafta bolca sürprizlerin oldugu spor toto bülteninde 15 bilen yoktu. 130 milyara yakın para bu haftaya devretti.

Geçen haftayı şöyle bir değerlendirecek olursak özellikle İtalya ligindeki karşılaşmaların büyük sürprizlerle bittiğini gördük. Milan evinde 4-4 berabere kaldı, Napoli Juve'yi yıktı, Sampdoria Roma'yı. İspanya'da ise Hercules'in Atl. Madridi 4 lemesi enteresandı.

Bu hafta ise çok daha zor bir fikstür var karşımızda. Şirketin önümüze koyduğu maçların neredeyse hepsi zor. Hepsi birbirine denk takımlar. Elimden geldiğince tahmin yapmaya çalıştım. Bu tahminleri Aşağıda ki görselde görebilirsiniz.Bu arada aşağıdaki görsel aynı şekilde benim bayiiden oynadıgım kupondur. Sadece tarayıcım olmadıgı için buraya yükleyemedim. Aynı şekilde aynı maçlar elimde ki kuponda da yer alıyor.


Kupon bedeli 4 lira. Muhtemelen bu hafta 15bilen 3 4 kişi çıkacaktır ama İngiltere ligindeki derbiler programın zor maçları. 15.maç auxerre monaco maçı 3 ihtimale de açık. Tıpkı sevilla-espanyol, Napoli - fio, Liverpool - everton gibi.

Spor toto oyunun özelliği gereği herkesin yatacağı maçları bilmenin ve para kazanmak için süpriz maçları bilmenin mecbur oldugu oyunda ben bu hafta sürprizi 3 4 maçta aradım. Bunlar: Liverpoolun kazanamayacağı, udinese'nin yenilmeyeceği, sevilla'nın kazanamayacağı tahminlerimdi.

Herkese bol şanslar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Yorumlar