20 Ocak 2011 Perşembe

Hong Kong Yolları Taştan. Kezman Hong Kong'ta



Ne olursa olsun çok özlüyorum bu adamı.  Belki 2000li yılların başlarında Hollanda'da yakaladığı başarının ve yaptığı süksenin ekmeğini çok uzun yıllar yedi ama olsun. Başkaydı benim için. PSV, Chelsea, Atl. Madrid derken Fenerbahçe' ye yolu düşmüştü.

İstanbul'a ayak basar basmaz lanet olası bilinçsiz, futbolu holiganizm olarak görüp, spor yoksunu insanların eline düştü. Önce Sırp olmasından dolayı mezhebi sorun oldu. O aslında sadece futbolcuyken, Bosna ile siyaset ile aynı cümlelerin içinde yer aldı ismi. belki de kendisinin bile haberi yokken, sonra özel hayatı, sonra çalım atamaması, sonra dövmeleri, sonra boyu vs vs derken yalnız kaldı 13 milyon nüfuslu istanbul'da. Gol kaçırdıkça ağladı, ağladıkça gol kaçırdı. Önce boş kaleye kaçırdı topu daha sonra imkansız bir gol attı ve mabed çimlerine gözyaşlarını damlattı ya hani. Daha bi sevdim. Ama kıymet bilemedik biz yine 30 milyon Fenerbahçe sevdalısı olarak. Tıpkı Ortegalar, Anelkalar, Guizalar gibi. Çuvaldızı kendimize batırmamız gerektiği muhakkak.



4.5 milyon euro ya PSG ye gittikten sonra Mevlüt Erdinç'in yedeği olduktan kısa bir Rusya'zenit macerası yaşadı. Ardından şimdi çok çok uzaklara düştü yolu. 31 yaşında Çin Seddine dayandı Yarasa Adam.

Transfer sonrasın açıklamalarından " Futbol hayatının en iyi dönemlerini Avrupa'da geçirdiğini ve artık futbolun çok daha kolay oynanıp, çok daha el üstünde tutulduğu yerlerde top oynamak istiyorum" açıklamasını çıkardım.

Başarılarıyla dolsun Çin Macerası.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Yorumlar