15 Eylül 2011 Perşembe

Bu kafayla çok zor çok.

Mersin'li olup Adana'da yaşayan bir futbolsever olarak Mersin İdman Yurdu'nu tabiki takip ediyordum ve Spor Toto Super Ligi'ne çıkmalarına çok sevinmiştim. Hala da seviniyorum.

Hatta yaz boyu sağa sola ufak tefek miktarlarda para da koymuştum. İsteğim Mersin İdman Yurdu tribünlerinde yerimi almak, memleketimizin takımına destek olmak, Nobre transferine yardım etmek ve tribünlerin boş kalmasını engellemekti.

Fenerbahçe maçı için zaten 100 150 lira masrafı gözden çıkartmıştım. Galatasaray, Beşiktaş, Trabzon, Bursa maçlarını da izlerim falan derken bir o kadar daha para koyup hafta sonu canım sıkıldıkça maç izlemeye giderim diyordum.

Ama gelin görün ki işin rengi öyle değilmiş.

Geçen sene 70 lira olan kale arkası kombinesi bu yıl 500 TL den, geçen sene 80 lira olan maraton bu sene 850 TL'den, geçen sene 350 lira olan kapalı kombinesi ise bu yıl 2000 TL'den satışa çıkmış

Söylenilecek çok fazla bir şey yok. Yönetim böyle belirlemiş. Babalarının dükkanları zaten. Duyarsız tipler değiliz, tabi ki geçen seneki fiyat olsun demiyoruz, tabi ki işi biliyoruz ve fiyatların artması gerektiğini düşünüyoruz ama 350 liradan 2000 liraya çıkması ne demek.

İnsan biraz araştırır.

Fenerbahçe Maraton Üst Tribünün tam ortası 1650 Tl iken
Galatasaray'ın ve Beşiktaş'ın fiyatları ortalama 2000 TL iken
Geçen sene şampiyon olmuş Bursaspor'un Maraton'u 750 lira iken
Seninle birlikte bu sezon süper lige çıkıp Stancu'ları, Culio'laro, Tekkeleri almış Orduspor'un Maraton'u 250 lira kapalısı 900 lira iken

Sayın MERSİN İDMAN YURDU'nun pek sevgili yöneticileri kapalı kombinesi için 2000 lira demişler..

Hemde 28 yıl sonra süper lige çıkmışsın, taraftar küslüğünü unutmuş, taraftar destek olmak için hazır kıta iken.

Ayrıca

Şans eseri sezon açılışını Bursaspor gibi iyi bir takımla yapıyorsun.  Bursaspor cezası sebebiyle taraftar getiremiyor ve orası tamamen sana, senin renklerine ait. Peki sen bilet fiyatlarını nasıl belirliyosun ?

Kale arkaları: 25 TL
Maraton tribünü: 50 TL
Kapalı tribünler: 75-100 TL

Ama bu arada hatırlatmakta fayda var, sayın anlayışlı yönetici abiler aslında önce kale arkası için 40 50 lira arası bişe düşünüyomuş ama Mersin halkına iyilik olsun diye 25 e çekmişler.

Allahtan korkun!! Geçen sene Şükrü Saraçoğlunda Beşiktaş DERBİ'sini kale arkasından seyretmek için 44 lira vermiş birisi olarak tekrar söylüyorum ki Allahtan Korkun!!

Ha ama mersin idman yurdundan desteğimi ve dualarımı geri çeker miyim ? Tabi ki hayır. 

Ama bu paragözlere 1 lira para verir miyim?

aaaaaaaaal !!!! Gerizekalımıyım ben. Yolunacak kaz mıyım ben ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Yorumlar