25 Ağustos 2011 Perşembe

Kupon Tutmuştur ve Kasa Sistemi.

Güzel gidiyor..
Kazanıp, kazandırıyorum..
mutluyum..

Daha önceden blogun görselliği açısından bahis ile alakalı girdileri siliyordum. Fakat gerek twitter üzerinden gerek sözlükler üzerinden gerekse de yakın arkadaşlarımın hem ısrarı hem de kolay paylaşımı açısından silmemeye ve iddaa'nın üzerine biraz fazla çökmeye başladım.

Yine bir fikir gelmişti kasa sistemi diye. Bana da mantıklı geldi, hem kendimi deneme hem de yardımcı olup biraz daha işi ciddiye almaya katkısı olmasından dolayı 100 TL ile kasa sistemine başlıyorum. Oynadığım her kupon 10 TL olacak. Diğer bahis sitelerinde ve gazete eklerinde olduğu gibi 2 TL 3 TL oranlı kuponlar olmayacak burda, Aşağı da ki şablon da göreceğiniz üzere 1.70 ler 2.40 lar havada uçuşacaklar. 200 300 liralık aptal kuponlar da olmayacak. 10 TL yatırıp 70 80 almanın her daim hem cebi hem morali koruyacağı düşüncesindeyim ve sizlere de bunu tavsiye ederim. İşi ciddiye alıp kendime yeni şablon falan da hazırladım zaten :)



100 TL ile kasa sistemi ile,

Kupon : 1
Tutan Kupon : 1
Başarı %100
Kasa 100 - 10 + 75 = 165 TL.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Yorumlar