27 Ağustos 2011 Cumartesi

27 Agu. Cumartesi Tahminleri | Banko Kupon ve Çılgın Kupon |


Kasa sistemi ile ilgili bilgiler en aşağıdadır.

256: Kırmızılar mutlu. Geçen hafta ki Arsenal galibiyeti extra motivasyon kattı. Bu motivasyon onlara Gerard'ın ve Meireless'in yokluğunu dahi hissettirmeyecektir. Bolton günlük beceri ile kazandığı ilk hafta maçından sonra ligin baş altı takımı olabileceğini gösterdi. Sonra City mağlubiyeti geldi zaten. Premier Ligin küçük takımların abisi konumunda. Ama karşısında baba var. Liverpool kazanacaktır. Oranı yükseltmek adına işi ilk yarıda bitireceklerini düşündüğümden dolayı ilk yarı 1 diyorum. Daha da ileri gidip canlıdan oynayacaklar için 1-15 arası gol olur oynamalarını tavsiye ediyorum.
170: Yine ligin ilk haftalarında olmaları sebebiyle ve geride bıraktıkları maçlarda pek bir varlık gösterememeleri seebiyle kazanmaktansa kaybetmemeyi seçecek iki takımın mucadelesi. Maçı ilk önce tutacaklarını ve 60 tan sonra "belki" açılacaklarını düşündüğüm 2 takım. İY 0 ideal bir tahmin.
236: Garip bir tesadüf ile dikkatimi çeken bir maç. İspanya 2. liginde bebeler bu maça çıkarken, La liga'da da abiler birbirleriyle  karşılaşacaklar. İddaaseverlerin gizli kahramanlarındandır Barcelona Atletic. Geçtiğimiz sene çok iddaacıya güzel paralar kazandırmıştır. Bunu zaten lig sonunda ki başarısı ile de belli ettiler. Villareal B ise geçen sene vasatın da altında bir performans gösterdi. Düşeceklerdi neredeyse. Geçen sene oynadıkları 2 maçı da barçalı bebeler kazandılar. (4-1 , 2-3) Güzel bir üst maçı olabilirdi aslında. Hatta programın 7+ ya en uygun maçı. Fakat ilk hafta olması benim midemi bulandırdı. 1 olarak gireceğim kuponuma. 
169: Bayern Munih çeşme akarken testisini doldurma derdinde. Arkalarına rüzgarı aldıkları zaman şöyle bi 5 10 hafta gidiyorlar. Burdan önümüzde ki 6 7maçı da kazanacaklarını şimdiden söyleyebilirim. Şuan saat sabahın 6 sı ve hiç bir kaynakta robben ile ilgili kesin yargıya varamadım. Munih'in kazanacak olması çok garanti fakat bu satırlarda 1.20 lik 1.25 lik maçlara çok çok nadir rastlayacağınızı bilenleriniz vardır. Tıpkı Liverpool maçında da olduğu gibi Munih kazanır oranını çok düşük buldum. Onun yerine bol gollü bir maç izleyeceğimizi tahmin ediyorum. Hafta içerisinde bir kanalda Munih'in antrenmanına ve Muller'in açıklamasına denk gelmiştim. Felaket moralliler. Bu maçı enteresan maç haline getirecek şey de aslında Kaiser'in hücum hattı. Güzel gol atıyorlar. Berabere de kalsalar, yenilseler de, 5 yeseler de illa ki 90 dakikaya bir gol sıkıştırıyorlar. Munih'in de 3 4 gol bulacağını tahmin etmek güç değil. E 2.05'lik oranda güzel. Bu şartlar altında toplam Gol 4*6  ideal görünüyor. Canlı bahisçiler için kaiser gol atar seçeneği de düşünülmeli derim.
-------------------------
Hatırlarsanız bu blogda Kasa Sistemi uyguluyorum. Şuradan da görebileceğiniz üzerine Kasa da 165 TL paramız var. Ve bildiğiniz üzere bu blog'da gördüğünüz her kupona 10 TL yatırılmaktadır. Aynı zamanda ben reelde de 10 TL yatırıyorum buraya astığım kuponlarıma.
Tüm futbolcuların ayakları düz bassın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar

Yorumlar