28 Eylül 2010 Salı

Alex'le Sonsuza. (Üzgünüm bu gün)


Hakkında 1000'lerce yorum yapılan büyük kaptan hakkında ki yorumumda istatistiklerine vs. yer vermeyeceğim. Kaybedilen günlerde nasıl yanında olduysam kazanılan günlerde de yanında olmak adına bir iki kelime karalamak istedim sadece.

Maç sonu yaptığı basın toplantısında ilk kez kemiğime bıçak dokunmuş hissettim çünkü kaptan artık gideceğini ima ediyordu. kurduğu "ben artık sizden biriyim" "sözleşmemin sonuna kadar burdayım" "hoca ile sorunum yok futbolcu ile hoca arasında bu tarz şeyler olmamalı" gibi açıklamaları ile kanıksadım artık gideceğini. Belki minik bir olumlu anlamda komplo teorisi ile büyük kaptanın bu camiada belki bir antrenör, belki bir teknik direktör olmak istediği anlamını çıkarıp biraz kendimi telkin etmeye çalışsam alışmamışım bu hissiyata.


Düşünüyorum da

* O çıktıktan sonra Sarı Laci Çubuklu'nun 10 numarasını kim geçirecek sırtına ?
* Var mı şuan böyle bir kaptan ?
* Geçtiğimiz sene kara mayıs ayında o iğrenç günde locaya baktığımızda kameralara karnı burnunda haiyle hüngür hüngür ağlarken yakalanıp kamera karşısındakilerin içini burkan nur yüzlü, gözleri ile birlikte kalbide gülen içimizden biri bir kaptan first lady si bulabilecek miyiz tekrar ?
* Gol attıktan sonra -uzak kaleye dahi attığı gol sonrasında- kendi tribününe koştuğunda o tribündeki binlerce kişi O gittikten sonra hangi futbolcu için iki kollarını yukarı kaldırıp secdeye yatar gibi vücut diliyle konuşulacak ?
* Otobüslerden inip, kendi takımına serzenişte bulunan taraftar ile küfürlerle, itiş kalkışlarla tartışan kaptanlarında koca kafalarını dolaştırdığı şu ülkede kimn kıymeti bilinecek bu kadar ve O olmazsa kim parlayacak 30 milyon Fenerbahçe Cumhuriyeti vatandaşlarının kalbinin en kıymetli yerinde ?

Seni Çok Sevdim Kaptan. Senin Profesyonelliğini Sevdim. Öfkeden kalbimin dakikada milyonlar attığı maç sonrasında senin beyefendiliğinle ve yatıştırıcılığınla yatışmayı sevdim.

Ve artık bir konuyu daha kanıksamam lazım geldiğini şuan farkettim. Pierre Pare'miz gibi olacak sonun. Elbet hepimiz isteyeceğiz bu camianın içinden çıkmamanı, bu cumhuriyetin yönetiminde olmanı ama olmicak hacı. Olmicak. :( Gideceksin binlerce km uzaga ve gelmeyeceksin geri. :( Sana içeceğim bugun dev adam ve dua edeceğim gelmesin o yıl sonu.

1 yorum:

  1. Alex'in kıymeti, verdiği hizmetler ve ona duyduğumuz sevgiye söz yok.
    Ancak hayat gibi futbolda değişiyor, takımlarda. Ve bence Alex artık 90 dakikanın assolisti değil, son dakikaların sihirli çilingiri olabilir.
    Ve bu rol onu kıymetini azaltmaz.
    Not: bloğun çok güzel.
    Benimkinide incelermisin.,
    http://srdnbr.blogspot.com/
    ve tabi yorumun nottan aşağısını silerek yayınla
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlar

Yorumlar